Πες μου αλήθειες


Μερικές φράσεις αλήθειας για να λες σε όσους αγαπάς λιγάκι, προκειμένου να είσαι πάντα ειλικρινής κι αυθεντικός μαζί τους.


Όταν κάποιος πάθει δηλητηρίαση από γάλα:
«Χιλιάδες άνθρωποι πίνουν γάλα, αλλά δεν παθαίνουν δηλητηρίαση»

Όταν κάποιος κινδυνεύει να πνιγεί:
«Δεν σε έσπρωξα εγώ. Απλά σε κάλεσα για μπάνιο»

Όταν κάποιος περιμένει πάρα πολύ:
«Εσύ δέχτηκες να μπεις στην αναμονή»

Όταν κάποιος χαίρεται με τη χαρά μας ενώ παράλληλα βιώνει τη θλίψη του:
«Κατσουφιάζω όταν υποφέρεις και δε μπορείς να χαίρεσαι μόνο για τη χαρά μου»

Όταν κάποιος καταδικαστεί σε θανατική ποινή:
«Η απόδραση τιμωρείται με θανατική ποινή»

Όταν πρέπει να χειρουργήσεις κάποιον:
«Εμένα με ενδιαφέρει να πετύχει η εγχείριση. Η επιβίωση του ασθενούς είναι δικό του θέμα»

Όταν κάποιος διψάει ενώ εμείς πίνουμε αργά και απολαυστικά δροσερό νερό:
«Μάθε να περιμένεις»

Όταν κάποιος βρίσκεται σκαλωμένος σε απότομο βράχο και κινδυνεύει να τσακιστεί:
«Έλα λίγο δεξιά, έχει πλάτωμα. Συγνώμη που δε σου δίνω το χέρι, αλλά μόλις τα έπλυνα»

'Οταν κάποιος γκρινιάζει ότι του λείπεις:
"Τον Μανώλη που τον αγαπάω, εχω να τον δω 6 μήνες"

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: