"Ζούμε λοιπόν «το τέλος των ιδεολογιών» όπως αναφέρει ο Φουκογιάμα. Βρισκόμαστε στην εποχή των καπιταλιστικών εμπορευμάτων, της κλωνοποιημένης ηθικής, των ψυχοφαρμάκων, της εικόνας, του θορύβου των αυτοκινήτων στις μεγάλες λεωφόρους, των σκανδα λοθηρικών πρωτοσέλιδων, των τηλε-εισαγγελέων, του νεαρού που πυροβόλησε στον ΟΑΕΔ, του Σαββατόβραδου στα μπουζούκια. Ζούμε στο τέλμα της συνείδησης και αυτό εξυπηρετεί τον ένοπλο αγώνα. Δίπλα στην χωματερή των εμπορευμάτων του καπιταλισμού παράγεται κι απελπισία. Μια οργισμένη απελπισία ανθρώπων αποφασισμένων να απορρίψουν τα σκουπίδια της σύγχρονης κοινωνίας. Μιλάμε για την απελπισία που εκφράζει την κατάσταση όλων όσων δεν μας έχει απομείνει καμία ελπίδα να δούμε να αλλάζει η πραγματικότητα που μας επιβάλλουν. Γνωρίζουμε πως η κοινωνία «έχει πιάσει πάτο». Επειδή όμως η απελπισία από μόνη της μπορεί να παράγει αυτοκαταστροφική παραίτηση εδώ χρειάζεται η ιστορική συμμαχία με το αντάρτικο πόλης. Ο πόνος πρέπει να γίνει δύναμη, κι απελπισία οργή. Αυτός είναι ο προνομιακός χώρος για την ένοπλη προπαγάνδα μας. Απευθυνόμαστε σε όλους αυτούς που έχουν αυτοεξοριστεί απ΄ αυτήν την κοινωνία και τα ψεύτικα αγαθά της για να ανασυνθέσουμε το αντάρτικο πόλης που γύρω του θα συσπειρώνονται άνθρωποι που θα έχουν μια κοινή επαναστατική στράτευση, με αντισυμβατική γλώσσα, με αντιθεσμική πολιτιστική κουλτούρα, με αυτοοργανωμένη διαχείριση και αντισυμβατικό κοινωνικό διάγραμμα οριζόντιων σχέσεων.
Η αφετηρία είναι πάντα η προσωπική ενόραση του καθενός ανεξαρτήτως φύλου, τάξης, εθνικότητας και ηλικίας. Είναι το ξεπέρασμα όλων των συμβάσεων επίσημων και ανεπίσημων, της εργασίας, της οικογένειας, της θρησκείας, του κομφορμισμού, του πατριωτισμού, του σεξισμού, των αξιωμάτων με την κατάργηση τους μέσα απ΄ την συμμετοχή στην επαναστατική πάλη. Είμαστε ρεαλιστές και χαιρόμαστε που δεν πρέπει να υπερασπίσουμε το όραμα και την ελπίδα ενός καλύτερου κόσμου που μπορεί να μην έρθει ποτέ. Γι΄ αυτό είχαμε γράψει στην πρώτη μας ανακοίνωση «κάνουμε αντάρτικο και όχι πολιτική». Οι παράνομες επαναστατικές οργανώσεις δεν είναι εργαλεία για τον κόσμο του μέλλοντος αλλά πρόταση ζωής για το σήμερα"
Απόσπασμα απο την προκήρυξη της ΣΕΧΤΑΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ για τη δολοφονία του αστυφύλακα.
(Ολη η προκήρυξη http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4523152 )
Ζώντας πράγματι στο τέλος των ιδεολογιών και στο τέλμα της συνείδησης, δε νοιώθω όσα βιώνω να εξυπηρετούν κανέναν ένοπλο αγώνα. Βιώνοντας κι εγώ την σισύφεια απελπισία, αντιλαμβάνομαι ταυτόχρονα το μήνυμα του Σίσυφου που δεν τίναξε την πέτρα στον αέρα, ούτε πυροβόλησε κανέναν στο κεφάλι επειδή αυτός συνειδητοποίησε πως δεν υπαρχει ελπίδα πια. Ως εκπρόσωπος της νεας ΛΜΑΤ, της μικροαστικής τοιαύτης, επίσης έχω κατανοήσει το μάθημα της συλλογικής ευθύνης ως απαρχής των εκκαθαρίσεων.
Δεν επιθυμώ να εμπλεξω τη χώρα μου, και καμιά χώρα, στη δίνη ενός εμφυλίου γιατι γνωρίζω πως περα από την αυτοκαταστροφή, δεν θα επιφέρω αλλαγές που θα αναστήσουν την ελπίδα. Επίσης, τα ψήγματα ιστορίας που ανασύρω στη μνήμη μου υποστηρίζουν πως κάθε επαναστατική προσπάθεια, ακόμα και τόσο αν-ιδεολογική, τόσο αφοπλιστικά, έως εφηβικά ειλικρινής (αν δεχθούμε πως ολα είναι υγιή και τίμια στο χώρο αυτόν), μια προσπάθεια που δεν στηρίζεται σε ελπίδες για μια καλύτερη κοινωνία αλλα δηλώνει εξ αρχής πως "εχουμε πόλεμο μωρό μου" και θα κάνουμε ο,τι μπορούμε για να σας γαμήσουμε, όλους εσάς που ειστε οι εχθροί μας, και να σπείρουμε το χάος στον ετοιμοθάνατο κόσμο μας, κατέληξε σε νέες ιεραρχίες κι όχι στην απελευθέρωση του ανθρώπου απο τα δεσμά του, ακόμα κι αν αυτα τα δεσμά είναι η ίδια η ελπίδα.
Εσυ που εγραψες αυτή την προκήρυξη, επειδή καταλαβαίνω πολύ καλά τι λες, και μαλιστα συμφωνώ με μεγάλο τμήμα της σκέψης σου -αλλά όχι και με τη λύση που προτείνεις- συμπεραίνω, αυθαίρετα φυσικά αλλα δικαίωμά μου είναι, ότι είσαι ενας ανθρωπος της αναγεννησης. Εχεις γνώσεις ατελείς, αλλα για πολλά πράγματα. Πρέπει να είσαι αντρας 40-45 ετών, πιθανολογώ μαλιστα οτι είσαι και... μπλογκερ. Εχεις φλερτάρει κι εσύ με την αριστερά, ισως περασες παλιά απο Σπαρτακους και τροτσκιστές, νοιώθω να σε ξέρω, να σε ξέρω οχι σα μορφή αλλά σαν ιδεολόγημα.
Ομως λυπαμαι, αλλα η δική μου προσωπική ενόραση δε συμφωνεί στην "πρόταση ζωής για το σήμερα" που κάνεις, διότι είναι πρόταση θανάτου. Μου ζητάς, επειδή απείχα πολιτικά από τις εκλογές, κι επειδή συμμερίζομαι την απελπισία σου, να κάνω μαζί μου μια νεα ιστορική συμφωνία τύπου βαρκιζας, μολονότι τη λες συμμαχία, δεν απέχει απο συμφωνία. Μου ζητάς με δυό λόγια, επειδή ξέρω ήδη ότι η κοινωνία μας έτσι όπως λειτουργεί εείναι καταδικασμένη, κι επειδή ξερω οτι τα παιδιά μου είναι πιθανώς οι αυριανοί αναπαραγωγείς της αδικίας, να ανακηρύξω εαυτόν σε συνένοχό σου. Να συμφωνήσω μαζί σου, ότι μόνη λύση είναι η έκφραση της κοινής μας απελπισίας, σκοτώνοντας κάθε μπατσο, κάθε χαφιέ, κάθε μικροαστό νοικούρη με βιτρίνα, κάθε αδιάφορο του φραπε, και γενικά τους παντες εκτός από όσους συμφωνούν μαζί μας, ότι μέλλον δεν έχουμε. Μου ζητάς να κηρύξω δηλαδή εναν πόλεμο στον εαυτό μου και τελικά να αυτοπυροβοληθώ στο κεφάλι, αν δεν προφτάσει να μου τη φυτέψει το ίδιο το παιδί μου.
Συνομήλικε και πιθανότατα πρώην σύντροφε κι ίσως φίλε, εαν σκότωνα τον πατέρα σου όταν ήσουν 9 ετών προβαλλοντας οποιαδήποτε ιδεολογία, είμαι σίγουρος ότι μεγαλώνοντας, εαν ποτέ με εβρισκες, θα με σκότωνες κι εσύ ανελέητα, χωρίς καμιά ανάγκη αιτιολόγησης της πράξης σου. Σε λιγες μέρες χιλιάδες μαθητές που θα συμπληρώσουν τα μηχανογραφικά τους σημειώνοντας σαν πρώτη τους επιλογή τις αστυνομικές σχολές. Η οπτική σου τους αποκλείει αυτομάτως όλους, απο το ενδεχόμενο κάποιοι να οραματίζονται μια αστυνομία διαφορετική. Τους καθιστά αυτομάτως όλους συνενόχους. Γιατι δεν τους πυροβολείς πριν μεγαλώσουν; Γιατι δεν σκοτώνεις αύριο ενα τετοιο 17χρονο παιδί; Το ίδιο δεν ειναι; Κι ισως ακόμα πιο συμβολικό;
Ομολογώ οτι με αφοπλίζει η δήλωσή σου πως έχουμε πολεμο και δεν πουλάς πολιτική και ιδεολογία, αλλα πήρες ήδη τα "βουνά" των πόλεων. Απο την άλλη με εντυπωσιάζει η επιλεκτικότητα των ιστορικών σου γνώσεων, γιατι εαν προχώραγες λίγο τη σκέψη σου θα έφτανες κι εσύ στο συμπερασμα οτι το μόνο που θα πετύχεις πυροβολώντας στο ψαχνό τον καθε μπάτσο και μικροαστό, θα είναι να κάνεις ακόμα αυταρχικότερη και αβίωτη, την ήδη αυταρχική και μη βιώσιμη κοινωνία που μάχεσαι.
Εκτός κι αν έχεις κρυμμένη κάπου μια ατομική βόμβα φίλε, ώστε να την αμολύσεις και να βρούμε όλοι μαζί τη Νιρβάνα μας, κόψε τις μαλακίες. Κάθε σφαίρα σου είναι κι ένα επιχείρημα υπερ των χρυσαυγιτών, υπερ του μεγάλου αδελφού, υπερ της βιτρίνας, υπερ ολων όσων λες πως αντιμάχεσαι. και εναντίον των μεταναστών, της ελευθερης διακίνησης των ιδεών, της αυτοδιάθεσης, του συνειδητά μη αυτοτοποθετημένου σε πολιτικά σχήματα ανθρώπου.
Η ιστορική συμμαχία που μου ζητάς είναι εμφυλιοπολεμική επιλογή. Αλλα θα σου θυμίσω κι εγω τον Λενιν, σημασία δεν έχει να καταλάβουμε τον κόσμο αλλα να τον αλλάξουμε.
Εσυ λοιπον καταλαβες τα αδιέξοδα, αλλα δεν προσπαθείς να τον αλλάξεις, προσπαθείς να τον καταστρέψεις. Κι επειδή δεν έχεις τη δύναμη που θα ήθελες, θα καταλήξεις ακριβως ο "χρήσιμος ηλίθιος" του συστήματος για τον οποίον μιλάς πιστεύοντας πως είναι ο άλλος, αυτός που έγινε "ορατός εχθρός" μιας κοινωνίας η οποία έχοντας πια εναν καινούργιο εχθρό, σταμάτησε να αντιλαμβάνεται ότι ο πραγματικός εχθρός ήταν και είναι ο ίδιος ο εαυτος της. Θα κάνεις τους καρατζαφέρηδες του κόσμου να αποκτήσουν δύναμη, τις κάμερες ασφαλείας να πληθαίνουν, τις μετακινήσεις μας πιο δυσχερείς, την ελευθερία μας ακόμα πιο ανάπηρη και τους απελπισμένους του κόσμου που δεν είναι σαν κι εσένα και δεν έχουν όπλα, ακόμα πιο δυστυχισμένους.
Είναι αλλο πράγμα να απέχεις απο τις εκλογές επειδή θες να απονομιμοποιήσεις ενα διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα και να υποδείξεις την ανάγκη για αλλαγές υπέρ ενός λιγότερο ασύδοτου καπιταλισμού, κι άλλο να προσπαθείς να ανατρέψεις την ασυδοσία φορώντας μια τήβενο με κουκούλα.
Στην πρώτη περίπτωση πιστεύεις στη δημοκρατία, στη δεύτερη δεν πιστευεις πια σε τίποτα, δεν ελπίζεις σε τίποτα, αρα είσαι ελεύθερος.
Εισαι ελευθερος λοιπόν φίλε τρομοκράτη να κάνεις ό,τι νομίζεις. Αλλα μην πιστεύεις πως είσαι τίποτα περισσότερο απο τον κατεξοχήν "χρήσιμο ηλίθιο" του συστήματος. Η μονη σου διαφορά με εμ'ένα και τους αλλους ηλίθιους, είναι ότι εσύ έχεις όπλο και κάνεις τη γκάβλα σου. Δηλαδή νομίζεις πως κάνεις επανάσταση και χαίρεσαι που την κάνεις ιδεολογικά αποφορτισμένη, απλά για την επανάσταση, χωρίς να υπάρχει πολιτική, όπως λες, από πίσω.
Με απλά λόγια, κάνεις ακριβως αυτό για το οποίο κατηγορείς την ΛΜΑΤ: "Δε γαμιέται; Εγω να περνάω καλα". Εσυ να περνάς καλά, και το 9χρονο παιδί του μπάτσου που έφαγες να αναρωτιέται ποιάς ιδεολογίας απότοκη ήταν η σφαίρα. Χίλιους νεους μπατσους (ιδεολόγους, μπάτσους "κανονικούς", δηλαδή με μπατσική νοοτροπία που θα μιλάνε γι αναρχο΄παπλητους και θα δέρνουν κόσμο στα κρυφά) εφτιαξες σκοτώνοντας αυτόν.
Λοιπόν, στο αίστημά σου για "ιστορική συμμαχία", απαντώ δυστυχώς κι εγω όπως δεν θα' θελα. Τι τη θες τη συμμαχία της κοινωνίας, αφού την έχεις γραμμένη την κοινωνία; Τι σε νοιάζει να σου παράσχω μια ιστορική δικαιολόγηση των φόνων, αφού έτσι κι αλλιως αποφάσισες να μας τινάξεις στον αέρα και λες οτι δε σε ενδιαφέρει πολιτικά το θέμα;
Γι αυτό συγχώρα με που θα σου απαντήσω στον ίδιο τόνο: Βαλτο στον κώλο σου το αίτημα και πάτα τη σκανδάλη. Εχουμε πόλεμο μαλάκα, όχι πάρτυ για νάρθω με τα ποτά μου.
7 σχόλια:
Γιατί άραγε μου ήρθε στο νου το βιβλικό "φωνή βοώντος εν τη ερήμω";
Και γιατί να νιώθω τόσο άχρηστος ως ηλίθιος;Να μην μπορώ,δηλαδή,να καρπαζώσω τους χρήσιμους;
Γιατί θεέ μου;(Αυτά τα γιατί θα με φάνε πριν γίνω χρήσιμος.)
Εντάξει.
Νοιώθω...άχρησμος...
Μπράβο Νομάδα :) Κάποιος χρειάζεται να τα γράφει αυτά.
Μπράβο ρε φίλε. Ένα πολύ καλό κείμενο με ένα πολύ καλό τέλος, θα έλεγα. Το όλον συνοψίζεται στις 2 τελευταίες... στροφές!
Η μόδα της ανυπαρξίας και του μέτριου "αμπελο-φιλο-σοφισμού" (επιτρέψτε μου την έκφραση) θα μας κυνηγά ανελέητα. Αυτή είναι η πραγματική μάστιγα της εποχής μας!
Οι καταχραστές της "εξουσίας": Της πολιτικής, της οικονομικής, της εξουσίας των όπλων! Ειναι ΟΛΟΙ τους όμοιοι. Μοιάζουν σαν δυό σταγόνες νερό.
Απειλούν, φωνάζουν, ξερνάνε μελάνι νομίζοντας οτι φιλοσοφούν... δεν διαφέρουν όμως σε τίποτα από μια απλή σουπιά!!
Φροντίζουν πάντα και τακτικά να οριοθετηθούν, ο ένας απέναντι στον άλλον, για να λάβουν το άλλοθι του πολέμου που θα δικαιολογήσει τις ψυχοπάθειες τους και τα αρχέγονα ένστικτα τους για αίμα, κάνοντας σπονδές σε έναν αλλαλάζον θεό που ονομάζουν επαναστατημένο λαό.
Κύριοι... η επανάσταση έχει συντελεστεί καιρό τώρα και δεν έχετε πάρει χαμπάρι!!
Το επίπεδο του ΈΛληνα υπάρχει, ζεί, απλά δεν φαίνεται εκεί που εσείς κοιτάτε. Σαν το MARTIX εκφράζεται μέσα από νέα κανάλια... (like this one!)
Οι σκεπτόμενοι άνθρωποι ευτυχώς ΔΕΝ χάθηκαν, απλά κρύφτηκαν και είναι αυτοί που θα βγάλουν για άλλη μια φορά το φίδι από την τρύπα... as usual. Άλλωστε σε αυτούς χρωστάει η ζωή και αυτοί έχουν δανιστεί από τα παιδιά μας το αύριο.... ΚΑΝΕΙΣ άλλος!!
"Σκεπτόμενοι Άνθρωποι" κύριοι ψευτοεπαναστάτες πατροκτόνοι, ξέρετε τι σημαίνει??... μπααα... που να ξέρετε!
Κάντε λοιπόν την Αθήνα Βυρητό, για να δοκιμάζουν οι προμηθευτές σας, οι εμπόροι όπλων, το προϊόν τους επάνω στα σώματα των παιδιών σας.
Όχι μόνο έχετε ιδέες και απόψεις αλλά είναι και πολλές και ενδιαφέρουσες.
(Αυτό για το : "Δεν έχω Ιδέα")
Τέτοια κείμενά σας τα διαβάζω και τα ξαναδιαβάζω με μεγάλη ευχαρίστηση.
Να' σαι καλά Νομάδα!
Σελιτσάνε,
ε, γκαμήλα αβαταρ εχω, λογική σκέψις
:ΡΡΡΡΡΡ
Μαστερπισιεμ,
είμαστε πολλοί αλλά σκόρπιοι
:)
Ροδιά,
και κυρίως να τ ακούει (καποιος αλλος)
... :)
Ανώνυμε,
κι ομως δεν απαιτείται κάποια ιδιαίτερη ικανότητα για να συνειδητοποιήσει κανείς το αδιέξοδο της ενοπλης παλης, αρκουν οι ιστορικές γνώσεις. Ηδη παραχώρησα στους εν λογω το τεκμήριο της αυθεντικής αν-ιδεολογίας, μιλησα δηλαδή σα να είναι αυθεντικοί μηδενιστές κι οχι πράκτορες, κάτι το οποίο δεν γνωρίζω ωστε να αποκλείσω εξ αρχής.
Υπαρχει ενα βιβλίο, μεταξύ ααλλων, που δε θυμαμαι συγγραφεα αλλα λεγεται Ο Μηδενισμός πριν απο τον Νίτσε. Ε αυτοί οι κύριοι αγνοούν οτι ο μηδενισμός μπορεί να είναι και χαρούμενος -σαν τη χαρούμενη επιστήμη πχ- και κυρίως,μ να μην οδηγεί σε φασιστική συμπεριφορά -γιατι τι αλλο απο φασισμός είναι να δικαζεις εν ονόματι μιας σέχτας, και να εκτελείς τον ενοχο ο ίδιος; Οποιος κι αν ειναι αυτός.
Τουλαχιστον ο Κουφοντίνας είχε την αξιοπρέπεια να παραδεχθεί οτι η ταφόπλακα της 17Ν στη συνείδηση του λαού ηρθε με το λαθος που εκαναν και δολοφόνησαν τον νεαρό Αξαρλιάν. Τουτοι δω θεωρούν ότι καθε αστυνομικός είνααι εχθρός τους, καθε μικροαστός, κλπ. Δεν καταλαβαίνουν οτι οραμαατίζονται ενα γκουλαγκ απ την αναποδη κι οτι γίνονται πιόνια στα χέρια αυτών που πολεμουνε -αν, ξαναλεω, υποθέσουμε πως είναι οντως οπλισμένοι βλακες κι οχι πράκτορες.
Ιωάννα,
καλα να είμαστε, παντα στον πληθυντικο είναι οντως καλα οι ανθρωποι.
:)
σε ποιόν μιλάτε ?
Δημοσίευση σχολίου