Περί παιδοφιλίας και περί ανοησίας


Πρόσφατα μου διηγήθηκε ένας συνδίκτυος την κόντρα του με έναν άλλον συνδίκτυο.
Δεν ξέρω πως ακριβώς και με ποιόν τρόπο, ο ένας υποστήριζε ότι κάποιοι που δημοσιεύουν τις φωτο των παιδιών τους στο δίκτυο (όπως, εντύπως, η Βανα Μπάρμπα η οποία είχε ως γνωστόν πρωτοπορήσει στο θέμα) εκθέτουν τα ανυπεράσπιστα παιδάκια στους ανώμαλους παιδόφιλους του διαδικτύου ή των εντύπων. Εν πάσει περιπτώσει, κι αν όχι έτσι ακριβως (κραταω την επιφύλαξη γιατι δεν είδα την κόντρα), του είπε με απλά λόγια οτι οι γονείς παρανομούν όταν ποστάρουν φωτογραφίες των παιδιών τους στο ιντερνέτ!
Επειδή αντέχω πολλά, ακόμα και τη σαχλαμάρα, αλλά ως έναν βαθμό, θέλω να δηλώσω ότι διαθέτω τα δυο μου παιδιά βορά στα μάτια των παιδόφιλων (αν θελουν δε, τα νοικιάζω κιόλας 1 δισ ευρώ το καθένα για μια ώρα, βλεπετε, δεν είναι οτι είμαι υπεράνω, απλά θέλω πολλά) κι οτι η συγκεκριμένη φωτό, είναι επίσης και αιμομεικτικής φύσης. Κοιτάξτε καλα, η μικρή σκύβει να φιλήσει τον μπέμπη στο στόμα, αλλα αυτός της ξεφεύγει. Επίσης κι εμένα με φιλάει στο στόμα το εν λόγω ανθυπογκομενίδιο-ωπα λαθος, ανα διετία προάγεται, αρα πλεον υπογκομενίδιο.
Επίσης θέλω ευκαιρίας δοθείσης αν και περσινά ξινά σταφύλια, να πω σε όσους κατηγόρησαν τη Βανα Μπαρμπα οτι εκθέτει το παιδί της στους παιδόφιλους, οτι θα ήταν πιο λογικό να την κατηγορούσαν για εμπόριο συναισθημάτων, για ανοησία, για κακογουστιά, για οτιδήποτε. Αλλα να την κατηγορούν οτι εκθέτει την κόρη της στους παιδόφιλους άρα δεν την αγαπάει, είναι ο,τι πιο ανόητο και πρόστυχο έχω ακούσει τελευταία σχετικά με τη σχέση γονιού-παιδιών. Ας σημειωθεί ότι η εν λόγω μου είναι εως αντιπαθής ως φυσιογνωμία.
Οσο γιαυτούς που βλέπουν παντού τους δράκους και θεωρούν οτι παραβιάζουμε το δικαίωμα των παιδιών μας στην ιδιωτικότητα επειδή ποστάρουμε φωτογραφίες τους, ρε παλικάρια, μήμπως οταν βλεπετε παιδικά κωλαράκια σε παραλίες καυλώνετε λιγάκι;;;
Ελεος πια με τον καθε ανόητο.
Αφήστε τον κόσμο να καμαρώσει όπως θέλει τα παιδιά του.

buzz it!

18 σχόλια:

sombraluz είπε...

Πολιτικής ορθότητος το ανάγνωσμα πρόσχωμεεεεεεν!
Σε λίγο θα σκεφτόμαστε μήπως κατουρήσαμε στραβά και εκθέσαμε τη λεκάνη σε κίνδυνο. Λες η θυγατέρα μου να έκανε τέτοιο διαδικτυακό σουξέ και να μη το πήρα χαμπάρι; Να βάλω και τον κανακάρη!

Spy είπε...

Αγαπητέ nomad, το τελευταίο διάστημα γινόμαστε όλο και συχνότερα μάρτυρες, διαφόρων περισπούδαστων αναλύσεων επί αναλύσεων, σχετικά με τους άγραφους κανόνες που διέπουν την κοινότητα των bloggers, σχετικά με το politically correct των γραπτών μας, σχετικά με ότι μπούρδα κατέβει στη γκλάβα του καθενός.
Ίσως να πρόσεξες ότι ο Oldboy (Πουρέϊτζερ κατ' εσέ) έμπλεξε πρόσφατα, με αφορμή ένα ειρωνικό σχόλιό του, σε έναν κυκεώνα (για να μην πω οχετό) αναλύσεων, συμβουλών, προτροπών, απειλών και άλλων φαιδρών. Κι αυτό, διότι κατά την ταπεινή μου γνώμη, και δικαιώνοντας τη ρετσινιά που μας ακολουθεί σαν λαό, δεν είμαστε ικανοί, όχι απλά για να "αυτορυθμιστούμε", αλλά ούτε καν να συμφωνήσουμε για το τι ονομάζεται αυτορύθμιση!
Αν δεν θέλουμε να μπλέξουμε με τη σπ@σ@ρ...διά αυτών των γραφικών δύο πράγματα μπορούμε να κάνουμε: ή να εγκαταλείψουμε αυτό που κάνουμε και μας ευχαριστεί (κάνοντάς τους ίσως τη χάρη) ή να τους γράψουμε κανονικά στ' @ρχ...δια μας!
Συμπεραίνω ότι μάλλον κλίνεις προς το δεύτερο. Και καλά κάνεις.
Με συγχωρείς για τον εκνευρισμό μου.
Καλημέρα.

Αόρατη Μελάνη είπε...

Καλά είπε ο άνθρωπος! Ακούς εκεί να εκθέτει έτσι το παιδί της!

Μάλιστα, εγώ θα έλεγα όταν το βγάζει στο δρόμο να του φορά ένα τσουβάλι στο κεφάλι, μην τυχόν το δει κανένας ανώμαλος και το λιγουρευτεί!
(αν υποθέσουμε ότι είναι τόσο ανεύθυνη ώστε να εκθέτει το παιδί σε ανήκουστους κινδύνους βγάζοντάς το στο δρόμο, και δεν το έχει μαντρωμένο στο σπίτι μέχρι να κλείσει τα 18).

Ανώνυμος είπε...

την πολυθρόνα τη νοικιάζετε κι αυτήν ή είναι ντεκόρ;

cynical είπε...

Για τους ενήλικες που νομιζουν οτι ειναι παιδια και εκθετουν τις φωτογραφιες τους στα μπλογκς, ΄τί προβλέπει η πολιτική ορθότης; Από πού κινδυνεύουν αυτοί;
Καλημέρα Νομάδα. Να πω ότι ειναι κουκλιά τα παιδάκια ή θα προκαλέσω;

Nomad είπε...

Σομπραλουζ,

εξαρτάται, εαν η θυγατέρα είναι μέχρι 5 ετών, σίγουρα θαχει κανει ΤΟ τρελό σουξέ. Αν είναι μεγαλύτερη δεν ξερω, υπαρχουν και... γεροντοφιλοι.

:ΡΡΡΡ

Κατασκοπε,

ναι, συμμετείχα και στα σχόλια της διαμάχης εξάλλου. Νομίζω -εκ των υστέρων- πως ο εν λόγω δικηγόρος που ξεκίνησε το ζήτημα δεν παρερμήνευσε το κειμενο του ολντ μποι όπως μου φάνηκε στην αρχή, αλλα επίτηδες απέσπασε οσα τον ενδιέφεραν για να επιτεθεί. Απο εκεί και πέρα ξεκίνησε ένα ακατανόητο πράμα όπου κανείς δεν καταλαβαινε πια κανέναν και γίναμε συμπούρμπουλα. Το πιο κακό, για μένα, είναι οτι η εννοια της αυτορρύθμισης είναι μια όμορφη έννοια και σωστή, που απέκτησε όμως κωμικές διαστάσεις, εξαιτίας της συμπεριφοράς του εν λόγω. Τώρα θα τη λέμε για δούλεμα. Είναι φυσικό, αλλα είναι και κρίμα. Αν συνειδητοποιούσε ο τύπος αυτός πόσο κακό κάνει η στάση του σε αυτό υπερ του οποίου τάχα μάχεται, θα είχε ...διαβάσει Μπρέχτ (Ιστορίες του κ.Κόινερ, "Σοφή στους σοφούς είναι η στάση" )

Εκτός κι αν αγωνίζεται για τον εαυτό του που αγωνίζεται για το δίκιο. Με πιάνεις;



Αόρατη Μελάνη,

το τσουβάλι είναι πασέ. Κυκλοφορούνν κάτι μαντήλες ΥΣΛ, κάτι μεταξωτά Εσκάντα, κλπ. Επίσης βενετσιάνικες μάσκες σε έκδοση για τις μη αποκριάτικες εξόδους. Εναλλακτικά φτερά, πολλά φτερά (κατα προτίμηση κίτρινα) σε περούκα στηλ ινδιάνου αρχηγού, αλλα με τα φτερά μπροστά στη μούρη.
Σε αυτή την περίπτωση ομως είναι απαραίτητο -το επιτασσει η πολιτικά ορθή μόδα) ο κώλος του παιδιού να φαίνεται κα-θα-ρα.


Κοπολόσο,

οχι, την πολυθρόνα δε θα μου την παρετε ποτέ! Ακούτε κύριε;;; Π-Ο-Τ-Ε!

Κυνική,

ντροπή σου. Θα σου κάνω μήνυση για παιδοφιλικούς συνειρμούς πρόστυχη, ελεεινή και...μμμ...εχμ...πως το λενε ρε γμτ...τελος παντων αυτοβρίσου καταλλήλως το ξεχασα...συνδίκτυα.
Για τους ενήλικους δεν ξερω, να ρωτήσουμε τον ι-λοιερ, αυτός σίγουρα θα ξέρει σε ποιο αρθρο του ΚΜ* εμπίπτει η περίπτωση

*κωδικας μπουμπουνοδικείου

Nomad είπε...

ΥΓ, Αόρατη μελάνη, η γραφή του στυλ με η , είναι απλα ΛΑΘΟΣ απο κεκτημένη ταχύτητα, μη με ρωτήσεις που τη βρήκα!

:ΡΡΡ

Spy είπε...

Για να είμαι ειλικρινής την τελευταία φράση σου δεν την πολυκατάλαβα, αλλά πάντως εμένα όλο το πανηγύρι μου φάνηκε και λίγο ψιλοσπέκουλα Όπως έγραψα κι εκεί ο Oldboy (και καλά έκανε αυτός) αλλά και o e-lawyer από ένα σημείο και μετά την κάνανε με ελαφρά πηδηματάκια...
Pε μπας και καθόντουσαν σε κανένα καφενείο του ΔΣA και παίζανε τάβλι, γελώντας με τα χάλια μας;

Ανώνυμος είπε...

πάλι το μέτρο θα μας σώσει

αν ρωτάτε εμένα-μη με ρωτάτε, καλύτερα- φωτογραφία δεν θα έβαζα , ούτε όμως θα δυσανασχετούσα με κάποιον που θα το έκανε

κατά τα άλλα, εκεί που πήγατε προχτές και μπλέξατε πάλι καλά να λέτε που φύγατε αρτιμελής

μια ματιά έριξα και έχασα τις μισές μου μπούκλες...

Spy είπε...

Κύριε Μοίρη μου,
για αυτό το αρτιμελείς δεν είμαι και πολύ σίγουρος ακόμα...

Λέτε να μας "φάνε" οι κακές παρέες;

Ο άλλος είπε...

Εκνευρίζομαι με τις θεωρίες δικαιωμάτων ή για να το πω χοντρά με τα περί σταξίματος της ουράς του γαιδάρου. Πρέπει κάποια στιγμή να κάνουμε και διαχωρισμό και ιεράρχηση. Το θέμα με την Μπάρμπα και τις παρόμοιές της δεν είναι πως εκθέτουν τα παιδιά τους σε μάτια παιδοφίλων αλλά απλώς το ότι εκθέτουν τα παιδιά τους. Τα εκμεταλλεύονται για να πουλήσουν και τα παραδίδουν στον σκληρό κόσμο της αναγνωρισιμότητας. Κάνουν παιδιά νούμερα και στη συνέχεια δυστυχισμένα

Αόρατη Μελάνη είπε...

Νομάδα μου, συγγνώμη για το ξενέρωμα στο ταξιδάρικο διακοπευτικό σου προηγούμενο ποστ, αλλά έχω ένα κόλλημα με τη γλώσσα και με την ορθογραφία και μου αρέσει να την ψάχνω. Επαγγελματική διαστροφή βλέπεις.

Υπάρχουν και χειρότερα βίτσια!

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου!Βγηκα βολτα και σε βρηκα!!Λεω να κατσω για λιγο..
:)

Nomad είπε...

κΚΚΜοίρη,

λοιπόν κι εγώ δεν θα έβαζα φωτογραφίες (αναγνωρίσιμες) των παιδιών μου! Το εκανα εδώ με τρόπο που να μην είναι αναγνωρίσιμα (ασε που τι αναγνωρίσιμο να είναι ενα παιδί 8 μηνών κι ενα 2,5 ετ΄΄ων δηλαδή)επειδή προέκυψε η κουβέντα και τσατίστηκα με την κατά τη γνώμη μου κουτή θεωρία που ανεπτυξε ο εν λόγω τύπος.

Το θέμα μου είναι ακριβως αυτό:΄πριν 8 μήνες ήθελα τρελα να καμαρώσω το παιδί μου, αλλα αυτολογοκρίθηκα. Σκέφτηκα, τι θελω τώρα να δημοσιεύω φωτο στο νετ με τόσους τρελούς, ασε που θα μου πουν οτι, κλπ κλπ.

Ε, αυτό είναι το τραγικό νομίζω. Να θες να χαρείς τόσο απλά, να θες να φωνάξεις σε ολο τον κόσμο "κοιτάξτε το μικρούλι μου τι ομορφο είναι" και να μη μπορείς επειδή σκέφτεσαι ξανα. Το βρίσκω κάπως...ας μην το χαρακτηρίσω, τελος παντων.

Οσο για εκεί που εμπλεξα προχτές, αν μπείτε στη σελίδα του ι-λοιερ θα δειτε ενα πολύ ωραίο βίντεο που μας εξιστορεί τον πόνο του κοιτώντας μας στα μάτια, να δούμε την αθωώτητα μέσα τους -κι ο,τι αλλο διακρίνει ο καθείς δηλαδή. Ομολογώ οτι συγκρατήθηκα να μην αφήσω κάποιο πολύ αστείο σχόλιο.
Ναναι καλα ο ανθρωπος.

:)

Κατασκοπε,

δεν κινδυνεύουμε παρα μονο απ τον εαυτό μας, νομίζω
:)

αλλε,

συμφωνώ απολύτως σε ολα οσα λες, δεν εχω να προσθέσω τπτ παραπανω.

:)

αόρατη μελάνη,

ναι, υπαρχουν και χειρότερα, θα μπορούσες να είσαι μανιακή της ...στίξης! (Εξυπακούεται οτι σου κανω πλακα και δεν ξενέρωσα)

:ΡΡΡΡ


ρ.,

γειά σου κι εσένα, καλώς ηλθες, εύχομαι η βολτίτσα να είναι όμορφη, κάθησε όσο θες, χαρά μου.

:)

katerina είπε...

Τοκ-τοκ, να μπω;;;
Πρώτη φορά στο σπιτικό σου κι έρχομαι με άδεια χέρια...
Από τα συμφραζόμενα κατάλαβα ότι έχασα κάποιο καυγά, και ....καυγάδες δεν θέλω να χάνω. Μιας που εγω δεν τους κάνω ποτέ τους απολαμβάνω πάντα ως θεατής.

Αλλά μιας και νιόφερτη στην παρέα σας, ας πω και γω την κουβεντούλα μου....
Ελεος, δεν μας φτάνει που ρημαξαμε τις δικές μας ζωές με το ....πολιτικώς ορθον του κάθε μλκ;;; Πρέπει να ρημάξουμε και την ζωή των παιδιών μας;;;
Τα αγαπάμε και τους το δειχνουμε με ότι τρόπο γουστάρουμε. Πολιτικά ...ορθό εν προκειμένω είναι απλά να το εισπράτουν.
Τα υπόλοιπα ...στον ψυχίατρο...

Nomad είπε...

Κατερίνα,

την επόμενη φορά που θα μπεις μην ξεχάσεις τα παγωτά



Σχετικά με το θέμα, αυτό που με εκνευρίζει πολύ είναι ότι ένας νομικός υποστήριξε πως είναι ποινικό αδίκημα (αμα μου κανει μηνυση η κόρη μου θα παω μέσα λεμε, δεν κανω εφεση) να δημοσιεύουμε φωτο των παιδιών μας στο νετ, επειδή τα παιδιά δε μπορούν να συγκατατεθούν. Εψαξε ο τύπος και βρήκε κάτι νομολογίες και τις παρέθεσε.

Σκέφτομαι οτι το ατομο:
α) δε μπορεί να έχει παιδιά
β) ξυπνάει και κοιμάται με τον ΠΚ στο μαξιλάρι
γ) οταν παει βόλτα με τους φίλους του μετράει τα ποινικά αδικήματα στα οποία υποπίπτουν ανα 5λεπτο
γ) εαν ποτέ του συμβεί να κάνει έρωτα, θα εγκαλέσει τον/την παρτενέρ εαν δεν έχει μαζί του προφυλακτικό για πρόκληση σε κίνδυνο ζωής και θα του κάνει μηνυση αντί να σηκωθεί να φύγει.

Το βασικότερο είναι ότι επιασα τον εαυτό μου να αυτολογοκρίνεται για παρτη του. Δημοσίευσα μια φωτο που δεν καλοφαίνεται επίτηδες και δεν του είπα τα μπινελίκια που θα ήθελα.
Αρα πετυχε εν μέρει το σκοπό του κι εγω τώρα εδώ αντί να γράφω όπως μου έρχεται αυθόρμητα, γράφω σκεπτόμενος μην και υποπεσω σε κανενα αδίκημα που δεν γνωρίζω, πχ μην κατεβάσω τα σκουοίδια την Κυριακή, μη μπω σε λεωφορείο με γρίπη, μην καλέσω κανέναν σε μονομαχία. Ναι, ολα αυτα είναι ποινικά αδικήματα (μπεσα λεμε! )

Θυμάμαι τωρα δα οτι κάποτε, γιά λόγους που δεν έχουν σημασία, κάθισα και μελετησα τον τότε ΠΚ (προ 20 ετών) και κατέγραψα πόσα αδικήματα μπορεί να διαπράξει εν αγνοία του κάποιος που απλα περπατάει στο δρόμο μέσα σε μια μέρα.
Το κείμενο που προέκυψε δημοσιεύτηκε δισέλιδο σε έντυπο ευρείας κυκλοφορίας. Είχα βρει περίπου 40...

katerina είπε...

Nomad, νομίζω ότι πια είναι η ώρα να αποκλίνουμε και όχι να ....συγκλίνουμε. Να αγαπήσουμε, να πορευτούμε, να ζήσουμε, να διαφοροποιηθούμε. Και ξέρεις περιφρούρησα τόσο την ηθική μου απο την ηθικολογία, σε βαθμό που την έχασα...Κι έτσι, μου απόμεινε μόνο η αισθητική μου. Και με αυτή πορευομαι. Ενοχλώ και ενοχλούμαι. Και στην όποια κόντρα με τον όποιονδήποτε pollitical corect φιόγκο, σου απαντάω ότι η κόρη σου είναι μια απίστευτη κουκλα.

Υ.Γ. παγωτό θα έφερνα αλλά το τρώει τώρα η κόρη μου. Ένα ξυλάκι με επικάλυψη λαχταριστής σοκολάτας, που τρέχει στο λαιμάκο της και της ζωγραφίζει υπέροχα μουστάκια. Πάω να φέρω την κάμερα.

Nomad είπε...

Κατερίνα,

σε ευχαριστώ πολύ, αλλα μάλλον για τη δική σου κόρη λες, αφου η δική μου δεν φαίνεται στη φωτο που εβαλα, επίτηδες αυτολογο(φωτο)κρινομενος. Εκτός αν εννοείς τον φαμπερζέ* ο οποίος φαίνεται πιο καθαρά(Οταν τη φωτογραφήσεις τη δική σου, να ποστάρεις μια εικόνα της)

:ΡΡΡ

Κατά τα άλλα όπως τα λες, συμφωνώ. Ειδικά με τη φράση περί αισθητικής.
Ισως οι μελλοντικοί γλωσσοπλάστες να επινοήσουν την έννοια της αισθηθικής.

:)
Την καλημέρα μου.

*τον λεω έτσι -ψέμα, η μαμά του τον πρωτοείπε έτσι- υπονοώντας οτι μας είναι πολύτιμος, αλλα και τόσο ευθραυστος ακόμα.