Κώλος, σοδομία, μουνάκια, παρτούζες, χύνω, Μητσοτάκης

Σήμερα κοίταξα για πρώτη φορά τα στατιστικά όσων μπαίνουν σε αυτή τη σελίδα μέσω μηχανών αναζήτησης. Αν εξαιρέσει κανείς μερικές αναζητήσεις για ποίηση, οι αναζητήσεις των τελευταίων 3 ημερών που οδήγησαν κόσμο εδώ, ήταν οι εξής: "μανιακά συμπτώματα" "ανοιχτα ποδια" "χνουδωτο μουνακι" "δυνητική πραγματικότητα" "αδυναμία συγκέντρωσης μάτια" "γαμαω τιν αδερφη μου" "το υστερόγραφο μιας σχέσης" "καργιολεσ" "γιώργος χειμωνάς αυτοκτονία" Τωρα μόλις προστέθηκαν κι αυτά: "η αγνοτητα " "ΤΟ ΤΟΥΝΕΛ ΤΟΥ ΣΑΜΠΑΤΟ " Κατόπιν αυτών σκέφτομαι πως θα είχα επιτυχία ως πορνογραφικός σύμβουλος δυνητικών μανιακών αυτοχείρων και ζητώ, υστερογράφως, να μου κατωχυρωθεί η ειδικότης. Υπόσχομαι δε να μείνω αγνός στο τούνελ, αν είναι Σαββατο. [Ο δε τίτλος του παρόντος ποστ, προφανώς αποσκοπεί στην αύξηση της αναγνωσιμότητας μέσω γούγλεων]

buzz it!

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κάθε μπλόγκερ κάποια στιγμή πρέπει να σηκώσει ένα θεματάκι για τις λέξεις που τον δένουν με τις μηχανές αναζήτησης... Η δική σου στιγμή μόλις πέρασε ;)

Άσχετο: είσαι μήπως ο Nomad από multiforums? Πριν από 2-3 χρόνια είχα ανακαλύψει τα εκεί κείμενά σου και τα ξεκοκκάλισα. Έπειτα οι επισκέψεις σου αραίωσαν, αραίωσα κι εγώ. Αν είσαι εσύ, βλέπω ότι το στυλ σου έχει κάπως αλλάξει - ή άλλαξε απλά το μέσο;- μα σε κάθε περίπτωση, χαίρομαι ιδιαίτερα που σε ξαναβρίσκω. Να είσαι καλά!

Nomad είπε...

Μουγγέ παρατηρητή, η εμπειρία μου ως μπλόγκερ ξεκίνησε πολύ πρόσφατα και συνεπώς, μερικά πράγματα που για άλλους είναι κοινοτοπίες, εμένα ως νεοφώτιστο με εντυπωσιάζουν.

Η απαντηση στην ερωτησή σου είναι ναι. Σε ευχαριστώ πολύ. Δεν ξέρω τι είδους αλλαγές επισημαίνεις, παντως στο φόρουμ λειτουργούσα σαφως διαφορετικά εφόσον εκεί επικρατούσε περισσότερο το χιουμορ και η διαλογική συζήτηση. Εδώ κάνω παραλληλα 2 πράγματα, δημοσιοποιώ αυτιστικά κάποιες σκέψεις -όπως όλοι- και γράφω τα πρόχειρα ντραφτ 2 μυθιστορημάτων ταυτοχρόνως. Επέλεξα το μπλογκ διότι προσπαθώντας να το κάνω μόνος μου ανακάλυψα ότι βαριόμουν. Η άμεση δημοσιοποίηση, κατα μια έννοια, είναι η μπανάνα και το μαστίγιό μου. Κι εγω χαίρομαι που ξαναβρισκόμαστε κι ας μην ξέρω ποιός ήσουν τότε. Παντως θα σου πρότεινα να μείνεις παρατηρητής χωρίς τη μούγγα.
Αλλα εσύ ξέρεις

:)

καλως βρεθήκαμε.

Ελίζα είπε...

Χα χα-χα-χα . Πώς ακριβώς το κάνατε αυτό; εγώ δεν το έχω ανακαλύψει σαν επιλογή.

Nomad είπε...

Ελίζα,
δεν είμαι ο καταλληλότερος για τεχνικές οδηγίες, καθότι ψιλοάσχετος. Ωστόσο υπάρχουν διάφοροι μετρητές, όπως το www.statcounter.com και το www.feedburner.com που, μεταξύ άλλων, σου δίνουν και αυτού του είδους τα στοιχεία. Κι εγω τώρα το καταλαβα.

:)

Καλως ήρθες

Niemandsrose είπε...

χαχαχα!

Μπορούμε να προσθέσουμε λέξεις και στα σχόλια για ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία.

Nomad είπε...

Νιμαντροζ -μπα, θα το γραψω φραγκολεβαντίνικα, niemandroουΖ-



μου έδωκες ιδέα, οπότε στάσου παράμερα παρακαλώ να περάσει η Υβρεοπομπή:

Ανήκω κι εγώ στη σωρεία των ανθρώπων
που βλέπουν το στρατό σαν κάτι άχρηστο εντελώς
και ωστόσο διδάχτηκα και επηρεάστηκα
απ’ το τάγμα το ανέστιο των υβριστών

Υπάρχει μία σκοτεινή κοιτίδα στο Έθνος
που δύναται λεοντόκαρδα ν’ αντιπαρατεθεί
στους έξωθεν κίνδυνους, σε Φράγκους κι Αγαρηνούς
και αυτή είναι η ελληνική υβρεοποιία

Φαντάσου μια στιγμή, μιαν ολονύχτια παρέλαση
να σχίζει όλη την Εγνατία οδό
και αντί για ονόματα, διαιρέσεις σε σώματα
να ’ναι συντεταγμένη με αυτό τον τρόπο

Τα μουνιά καπέλα, οι πάρε τ’ αρχίδια μου
οι την Παναχαϊκή μου και τα χεζοβολιά
να ακολουθούν τα παινεμένα μουνόπανα
του κώλου τα εννιάμερα κι οι γάμησέ τα

Ακόμα πιο μπροστά να είναι οι μαλακοκάβληδες
οι φτωχομπινέδες κι οι πουτάνας γιοι
με τύμπανα πιο κει οι ηρωικοί κλαπαρχίδηδες
τα μαλακιστήρια κι οι κλασομπανιέρες

Τα κωλοτρυπίδια να βαράνε τις σάλπιγγες
και τα μυγοχέσματα να δίνουν εντολές
να ρυθμίζουν με σφυρίχτρα το εν-δυο οι μικροτσούτσουνοι
το πόδι να βαράνε οι το στανιό μου μέσα

Να υπάρχει ένα μεσαίο μέρος με ύβρεις κοινότοπες
οι άντε και γαμήσου οι παλιοπούστη και λοιπά
και αντί για ιερατείο να προπορεύονται οι βλάσφημοι
που αυτά που λεν’ δεν είναι για να τ’ αναφέρω

Τέλος μπροστά μπροστά κι εν είδει παραστάτη
αγκαλιά η πουτάνα και το γαμώ τα παιδιά
και μελαγχολικός κρατώντας τίμιο λάβαρο
ν’ ανοίγει την πομπή ο εθνικός μαλάκας

Απόψε που σου γράφω μπαίνω στον μήνα τον ένατο
στο θάλαμο το ημίφως μου σκεπάζει την ψυχή
Σε θέλω, σε σκέφτομαι κι απλώς ονειρεύομαι
σε σένα να τελειώνει αυτός ο κάτω κόσμος

Εγώ που δε βρίζω, που αυτοπεριορίζομαι
που ψάχνω μες τη γλώσσα μιαν αρχαία πηγή
Δυο χρόνια απ’ το χρόνο μου αφήνω τον κόσμο μου
και ζω στο πίσω μέρος της δημιουργίας

Πληγές, βωμολοχίες κι αλληλοταπεινώσεις
κάτω απ’ τη μπότα ενός επινοημένου διοικητή
Κι εγώ ο αόρατος στην βάση του δόρατος
να κλαίω και να γελάω με την πομπή της ύβρης

Τα μουνιά καπέλα...



Τώρα πλέον μπορώ να κοιμηθώ ησύχιος, αύριο ο μετρητής γουγλοεπισκέψεων θα σπάσει. Μπράβο σου Φοίβο!

:))))

Ανώνυμος είπε...

Δεν είχα γραφτεί ποτέ στο multiforums, αλλά σε μια αρκετά δύσκολη περίοδο της ζωής μου (δουλειές με φούντες, κόκα και κράκ, ωραία χρόνια) ψάχνοντας στο google διάφορα άρρωστα σεξουαλικά ;) έπεσα πάνω σε περίεργες παρτούζες με καμήλες, βεδουίνους και φοίνικες. Τα βράδια άνοιγα τον υπολογιστή περιμένοντας να διαβάσω τη νέα δημιουργία ενός ωραίου μανιώδους αναγνώστη. Τι βίτσια, πατέρα...
Τώρα που σε ξαναβρήκα, νιώθω σαν φτασμένος άνδρας με γκρίζους κροτάφους που συζητά με τον ανομολόγητο γυμνασιακό του έρωτα. Γλυκό πράγμα το νετ.


Αν και μουγκός, κάπου-κάπου θα σου αφήνω κανένα μήνυμα εις την νοηματικήν.

Δροσερές οάσεις σου εύχομαι!

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. είπε...

Αν θέλεις να σε βρίσκουν ψάχνοντας και τη λέξη "πολιτισμός" σου έχω μια ερώτηση - πρόταση:

Θέλεις ή δεν θέλεις να δεις το (ροζ) dvd;;;

Αν δεν θέλεις:

Για σκέψου...

Είμαστε η κοινή γνώμη (;;;)

Kαμπάνια

Big Brother

Aυτά και καλημέρα

Nomad είπε...

Παρατηρητή,

"τι βίτσια, πατέρα..."

Δεν έχω να προσθέσω παρά χαρά, αυτό :) και καλώς ήλθες.

κ.σ-μ,

απάντησα με ποστ. Καλημέρα σας.

Ανώνυμος είπε...

με μπερδέψατε
πολύ

ειδικά εκεί που μιλάτε για μπανάνα-καρότο

αν χάσατε το μαστίγιο να σας στείλω το δικό μου, χρησιμοποιείστε το ελεύθερα...

καλό μήνα

Ανώνυμος είπε...

με μπερδέψατε τόσο πολύ που ταράχτηκα και είδα πως ούτε καρότο έχει

δεν θα σας στείλω το μαστίγιό μου, απ ότι είδα βολεύεστε με το δικό σας

αν θέλετε καρότο όμως....

Nomad είπε...

K. KKΜοίρη, ανήκω στη χωρεία των μαιμούδων κατά πως φαίνεται, εξ ου και μου κουνάνε τη μπανάνα αντί καρότου.

:)

(Αλλά για ένα καροτάκι με το ουισκυ δε θάλεγα όχι.)

Ανώνυμος είπε...

www.arelis.gr
εριεχει το ερωτονομικον με μπολικες σκηνες σεξ για ολα τα γουστα που περιγραφονται στο blog